Dödsläget uppklarat.

Finally har jag bestämt hur jag ska göra med skolan.
Jag går klart min lärarutbildning. Har ju fått chansen att ta bort mitt studielån vilket leder till att jag kan jobba som lärare ett par år och sedan om ja vill utvecklas fortsätta mitt plugg mot socionom. Med tanke på att jag trivs tokbra med kursarna i skolan och allt så känns detta val som ett av de bästa alternativen. Har ju velat som en tok fram och tillbaka...

Min träning däremot är en annan historia. Ja har iaf gått ner 4kg sen jag börja. Det är väl inte så hemskt mkt men det känns i kläderna och det är de som verkligen får en att se framåt.. Ska ju vara gudmor i oktober på ett dop så de vore ju trevligt att se lite slimmad ut till dopet :D Får ta itu med träningen och starta den under mina två veckor semester. Har ju fortfarande min diesel kjol som jag vill komma i..

I onsdags hade jag något så spännande som Tupperware party. Det kanske låter helt otroligt trist men jag måste säga att mitt party vart väldigt lyckat och gästerna verkade ha trevligt. Jag bjöd på vin, ost och kex istället för de gamla vanliga bullarna. :D Verkade otroligt poppis jätte kul att ni kom alla ni!!!

Nu är det dags för jobbhelg  igen tufft men kul...Känns ofta motigt att åka iväg till jobbet men sen rullar helgen på fortare än kvickt. Money in the pocket det är de som gäller.

Dagens Highlight!
                          Få softa framför tv:n och umgås med ens cellkamrat innan arbetskamraten hämtar upp en..



//Johanna


Kommentarer
Postat av: Sara

Så du har bestämt dig för hela utbildningen... i like the sound of that =)

See you senare =)

2009-08-07 @ 13:16:38
URL: http://wutheringheights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0