Händelserik dag

Började med att jag i lugn och ro fick i mig lite äggmackor. Sedan tog jag på mig skorna och satte mig på cykeln och cykla ned till stationen. Vänta typ i tio min på mina kursare och de visade sig att istället för att ta åtta tåget (som jag stod och väntade på) kunde vi ta nio tåget. Less blev jag. Men vi samlade ihop vår arbetsgrupp och gjorde vår dramauppgift. Den blev sjukt bra och jag blev riktigt nöjd. Vår arbetsgrupp är tamefan fantastisk och jag hoppas att vi får arbeta tillsammans de nästkommande 2 och halvt åren. Skulle underlätta för mig iallafall. Kanske inte berättat att jag går lärarutbildning mot yngre åldrar. Riktigt rolig utbildning med lite av varje.


Vi har fått i uppgift att vi ska göra ett självporträtt men vi behöver inte måla något vilket är toppen. Jag ska däremot ta en pinne som ska få agera som livslinje. Sedan har jag inte kommit så långt i mitt arbete måste ju först hitta en pinne :D Men men ska väl ut i skogen idag eller imorgon och leta efter en lagom lång pinne. Imorgon måste jag hämta ut mina böcker har ju inte gjort det. Ska dock sätta mig snart och börja med mina uppgifter. 









Dagens highlight:
                            Att få ta fram cykeln och cruisa ned mot staden på morgonen underbart.
         (bilder på kärlek utlovas)


//Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0