Helgens upptåg!

Inte skrivit på ett tag. Har varit fullt upp...
Kan ju börja med att berätta om Ullared. Jag och min mamma, syster, syssling med bebbe åkte till Ullared i fredags. Hade toppen trevligt och fyndade massor.
Exempel köpte 5 diskborstar var ju sjukt billigt så jag var tvungen att köpa dem.
Sedan köpte jag en klänning som kosta 139kr. Egentligen behövde jag ingen men WTF var ju tokbilligt  :D Köpte även två Linnen för 40kr vardera och köpte även ett par födelsepresenter.
Men det absolut bästa köp jag gjorde var mina tygorkideer som kosta 30kr vardera och krukorna kostade 7kr/st. Vilket var sjukt billigt.
Vi hade det jättetrevligt på Ullared och jag njöt och mös med sysslingens bebbe. Han är ju toppen söt man kan inte sluta kolla på hans sjyssta mineer :D
När jag kom hem från Ullared var man dock trött som få och i söndags blev de bara att slappa och äta upp Kexen jag köpt på göteborgskex (i Ullared) för en billig penning.

Idag har jag däremot cyklat till västergård och umgåtts med sysslingen och hennes barn. Vi tog en långpromenad till Ica maxi där vi handla lite lunch och annat smått och gott. Jag köpte blandannat ett avtagbart sadelsskydd :D Min cykelsadel är i hemskt skick. Så om de börjar regna när jag är ute och rejsar kommer jag bli tokblöt i rumpan av sadeln, det är nämligen hål i den. Men man ska inte klaga fick ju cykeln gratis av mamma. Det ända jag behövt göra är att lämna in den på service för 400kr och köpt ett sadelsskydd för 69kr. Toppen bra sadelsskydd förresten man kan vända de åt två olika håll ett som är luddigt och den andra sidan är i plast. Om det börjar regna är det ett bra skydd  och det blir även mjukare av den luddiga sidan.
När jag väl kommit hem så blev det i städartagen. Har tagit en paus men jag ska snart tillbaka och organisera i garderoben skulle verkligen behöva en liten bokhylla i ena klädgarderoben har så mycket skit ......

Ne nu får de räcka för nu...

Dagens highlight:
Det rena golvet efter den hemska dammsugarn. Ska köpa en ny. Funderar på att beställa en right away.



//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0