Efter tre timmar och de enda som kom upp var blomma!!!

Hmm. Tog lite tid för mig att hitta ett bloggnamn....
Typ sisodär två-tre timmar. Så himla svårt med tanke på att man inte får använda några siffror alls.
Men äntligen hitta jag ett namn som inte var första val, men det får jag stå ut med. Ni som inte vet är Magnolia en
otroligt fin och skör blomma. Kommer tillbaka med mer info om blomman när jag har slagit i växtboken.
Nu ska jag ta tag i min kvällspromenad. Men ha de så bra där ute. Kommer mer uppdateringar så snart jag blir lite mer
insatt i denna bloggvärld. //Johanna

Kommentarer
Postat av: Ingemar Stenmark

Kör för fa-an

2009-07-18 @ 16:40:09
Postat av: em

Tja!

Roligt att du har börjat blogga / Em

2009-07-19 @ 10:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0