Tagit sig en funderare.

De sista dagarna har jag arbetat och även haft massa andra saker att stå i.
Jag har ju sedan i våras funderat på om jag verkligen ska bli förskollärare, jag trivs i förskolevärlden. Det är verkligen inte det , men jag skulle nog vilja på något sätt förändra. Funderaren har ju tagit sig till den spets att jag funderar på att bli socionom. En hemskt läskig utbildning som jag inte vet om jag klarar av men ja skulle iaf försöka mig på den.
Vet inte ens om jag kommer in. Känns ju toppen eller inte. Men på något sätt är det väl så här man gör för att ta sig igenom svåra saker i livet. Vem har sagt att saker ska vara enkelt..
Ju mer jag arbetat på mitt jobb inser jag att ja vill jobba inom den delen. vilket leder i sin tur att jag vill ha kompetens inom den verksamheten.. Men jag vet inte ska ta mig en funderare till.
Men de lutar åt att ja slutar på lärarlinjen och börjar plugga till socionom....

Dagens highlight:
Att gå på bio med Emma och se filmen "sommaren med göran."

Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer att sakna dig grymt mycket when you do !! =(

2009-08-02 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0