Har påbörjat julpyntningen.

Har varit och shoppat lite här och var. Har även varit ute i skogen och traskat. Men för så lite som 50kr har jag fixat en julstake med lite mossa och lite fina hjärtan i. Köpte även lite röd mossa för att få lite liv i mitt lilla julprojekt.
Känner mig riktigt duktig och julig.
sedan var mamma och jag på julmarknad. Där hittade jag en svart handgjord skål som jag nu tänkt mig ha pepparkakor i.
                                               
Ljusstaken med handstöpta ljus.                          Skålen som jag köpte på julmarknad.

Så var de ju de där med julklappar de är ju riktigt svårt nu. Men jag har hittat på ett par stycken iaf. Så jag har inte alla kvar men ja har iaf fem kvar tror jag... Svårast är nog faktiskt sambon vad köper man till den man lever med. Vet inte riktigt vad jag ska köpa men kommer på något så småningom.

Och skolan går ju sådär fick ju lov att göra en komplettering på min sista tenta. Men klippan Rebecca hjälpte mig med min komplettering. Kändes ju skönt. Nu är den iaf klar och jag ser framemot en ny jobbhelg och ska nog ta med mig lite böcker och läsa på jobbet....

Dagens Highlight:
Att åka och myshandla med sambon.

//Johanna


Kommentarer
Postat av: Pungräkan

2009-12-02 @ 21:54:38
URL: http://wuter
Postat av: Pungräkan

Hej hopp. Lös det handstöpta ljuset fint när du tände det första då ? =)

2009-12-02 @ 21:56:46
URL: http://wutheringheights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0