Mitt liv hålls inte ihop med karlssons klister längre!

Ja i vilken sunk ände ska vi börja??
Fick underkänt på min tenta ganska väntat men de blir ju en sjujäkla uppförsbacke..
Har börjat få stresshuvudvärk eller jag tror iallafall att det är så.
Det känns som min tur börjar svikta lite kanske är vi på väg till ett dåligt år. Känner inte riktigt att jag står pall för det just nu..
Mamma ringde för en stund sen och sa att hon åkt med syster till sjukhuset och de är ju kaos varje gång sofia måste till sjukan.
Nu är det hennes hjärta som strular igen måtte de inte vara något helt elfel. UScha vet inte just nu hur jag ska orka se glad ut och gå samtidigt har inte riktigt funderat ut hur jag ska göra.
De är väl bara börja gräva graven ge upp och gå ned å lägga sig i den. Så känns det just nu iallafall men de kommer väl ändras.
Ne orkar inte ens fortsätta med något inlägg....
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0