Tårar.

Tårarna rinner ned för Johannas kinder.
Inte för att jag är ledsen.
Inte för att något hemskt har hänt
Inte för att mitt liv är piss
Utan enbart för att denna kurs har varit en avstickare från helvetet och jag är trött.
Trots en vecka i Brno är jag trött och inte lite trött utan snarare dödstrött.
Vet med mig i huvudet att minst en komplettering blir det men de skiter ja i.
Vill bara slippa denna bajskurs.
Men men har iaf haft en otroligt rolig praktik och även haft kul med min arbetsgrupp under denna tid. :D
Nä nu ska jag inta sängläge kanske en nattmacka först får se hur min utgångsposition ligger... :P
Kramar på er.
Orkar inte skriva en highlight. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0