Gudmor.

Har i helgen varit gudmor.. Var jätte mysigt uppdrag och pojken va så duktig och inte grät något alls i kyrkan..
Så de har varit dopförberedelser till hundra procent sedan förra torsdagen.
När de äntligen var över alla förberedelser var klara så var det dags för att skriva min tenta. Så jag har varvat praktik och tentaplugg plus att jag träffat släkten emellan vet inte riktigt hur ja pallat. Men pallat har jag gjort. Imorrn efter praktiken tänkte ja gå och träna. har inte hunnit dit på jag vet inte hur länge :P Segt som attan iaf.
Nej funderar faktiskt på att knalla i säng ska ju upp sex imorrn funderar på att ta en promenad till tåget så ja smygrör på mig lite :D

I helgen blir det jobbhelg och sedan är jag ledig en dag. När tisdagen kommer nästa vecka åker jag till tjeckien fantastiskt skönt ska det bli :P


Dagens Highlight:
Att sambon hade städat hela lägenheten vet inte om ja ska skratta eller gråta :D

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0