Knasförkyld.

Helgen har varit hemsk ur träningssynpunkt. Har varit tokförkyld och därför ställt in allt. Har även tröst ätit som en galning.. Skrivit in på viktpejl.se min matdagbok kan ju säga att jag inte är sajtens bästa viktkund just nu.
Har ätit en aning för mycket än vad jag borde göra. Men kul är ju det.
Fick lov att ut och ångest gå med sambon. Nu känns det lite bättre men inte toppen bra.
Men men jag har ju varit förkyld så jag har ju något att skylla på.. hehe.
Ska vila träningen imorn men på onsdag blir det hänga på gymmet igen :D Toppen kul är det verkligen.

Har äntligen tagit tag i min kurslitteratur som jag vill bli av med. La ut allt på kurslitteratur.se skit bra sajt. Enkelt att lägga ut sin kurslitteratur och även gratis. Toppen för mig iaf. Får vi hoppas på att någon behöver min kurslitteratur annars har man ju köpt den i onödan

Nu är det sista avsnittet av Hollywoodfruar man har ju verkligen fått ideer hur man ska sköta sitt eget förhållande. Håller dock inte med Anna Ankas ideer men hon Maria verkar ha rätt pejl på läget som exempelvis att han ska betala allt och så är det. Toppen ide...



Dagens Highlight:
Att jag tagit tag i alla dessa papper och och böcker som ja skulle gjort mig av med för länge sen.

//Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att det är toppen kul att du använder ordet toppen ofta i dina inlägg =P hehe

2009-10-12 @ 22:17:39
Postat av: Rebecca

det är toppen på toppen!

2009-10-13 @ 13:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0