Städparty!

Hade städparty igår och hade över vänner och familj. Det var jätte trevligt och jag köpte mig en skurmopp. Har redan köpt deras kökssett. Har ju haft det otroligt sunkigt i mitt kök men efter en halvtimmes torkning av skåpsluckor och spis med endast olivtvål och Enjos städhandske för kök är köket som nytt igen.
Helt otroligt är det. För det första tar de bort fettet i ett svep och sen blir det sjukt rent och fint. Är fantastiskt nöjd med mitt kök just nu.. :D

Här är köksvanten som jag använt som en dåre på hela mitt kök :D

Träningsfronten är sjukt låg just nu. Ska försöka ta mig till gymmet imorrn om förkylningen släpper lite till. Ska dock lura ut sambon för en timmes promenad idag. Borde även börja skriva på min tenta till denna kurs med tanke på att jag åker till tjeckien om tre veckor.. *yeay* Längtar otroligt mycket efter pegas öl ska även shoppa massor med kläder när jag ändåså är där..

Idag var jag med arbetsgruppen hemma hos Bella toppen mysig kompis.. Hon bjöd på jätte god mat och massor med bullar dock åt jag bara en libanesisk bulle med tanke på att jag var sjukt mätt. Men riktigt hemtrevligt hade hon det och kändes lite som hemma hos min farmor eller hemma hos mig och pappa som vi hade det när vi bodde tillsammans...

Dagens Highlight:
Så himla mysigt att äta lunch hemma hos Bella toppen trevligt :D

//Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

Nu var det länge sen det uppdaterades här...hrmpf

2009-10-27 @ 16:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0