Hittat ned ur hålet.

Har verkligen haft en resa utan dess like. Träffade marken totalt igår kväll.. Jag har varit små nere och små sur men igår gick ja totalt in i väggen. Tvär tjöt och mådde piss sov inget på natten heller. Till min lycka kändes de som ja träffat de djupaste av hål och är på väg att klättra upp.. Känner att den där känslan av orkeslöshet finns inte kvar.. De känns ju mer än toppen.. Det bästa med att hamna i helvetet under en kväll är att man sedan kan klättra upp och sedan må bra.. Så jag är väl inte på topp men känner mig iaf på väg mot den.
Känns inte så uppgivet som de gjort ett tag.
Måste säga dock att jag är en jäkel på att spela happy både på gott och ont...
Ne nu ska ja ta och jobba och börja trampa upp ur skiten... :D
Ha de så bra....

//Johanna

Kommentarer
Postat av: Ida L

Hittade hit! =)

Hoppas du får komma hem någorlunda i tid idag.. lite dåligt samvete för att vi lämnade dig när du längtade hem så mycket! Men man får lite dåligt samvete för att skicka hem någon som inte vill hem heller, hade det vart en syster hade hon fått sova på min soffa ett tag.

Kram Ida

2009-10-04 @ 14:29:13
URL: http://idalism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0