Hurts

Jo ont gör de. ont hemskt ont och det är oroligt ont. Det är den värsta känslan av ont. Jag är orolig för dig min älskade person. Det gör hemskt ont. Men jag vet att du kommer klara det, du måste klara att kämpa finns inget alternativ längre. Jag står brevid dig i de här och hoppas du gör de bästa du kan. Och om du inte mår bra och behöver tänka på något annat så kommer jag skicka 20miljoner voicemails till dig så du slipper tänka på allt runt i kring. För jag är orolig och de gör ont i magen. Men du är stark och kommer se igenom det här.

Älskar dig
// Säger bara April O'neill för enkelhetens skull.. Tack för att du är du. Fantastiska människa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0