Tagit mig i kragen !

Äntligen har jag tagit tag i min så länge rädsla och cyklat ned till gymmet. Körde body pump idag. För er som inte vet var det är så tränar man med en skivstång och gör olika övningar såsom knäböj, utfall och lite annat. Men jag har ju gått upp en del i vikt sedan jag blev sambo och även sedan jag börja plugga. Jobbigaste med att gå till gymmet är att man umgås med alla dessa vältränade människor och så kommer hösäcken Johanna. Men de ska bli ändring på de måste börja fokusera på de positiva i min träning.....

Dammsög igår med min nya fina dammsugare. Gudars vad bra den var helt supernöjd. Enkel att använda och enkel att ladda(är sladdlös) Den underlättar verkligen min vardag. Riktigt kan längta tills jag får dammsuga nästa gång. Dammsög även soffan efter som man kan ta bort den från den stora delen av dammsugaren så man bara får en liten dammsugare.(Ska plocka fram en bild.)

Där är den lilla delen i dammsugaren. Finns även lösa munstycken med till den. Toppen bra dammsugare verkligen....

Borde egentligen sätta mig och läsa inför min tenta nästa vecka men jag vet inte.. Måste känna att ja vill först men jag är ju ledig från skolan i två dagar så då borde jag kunna läsa ikapp allt.....
Nu håller jag som bäst på att leta en pinne till mitt självportträtt som vi ska lämna in på skolan. Jag tänkte göra en livslinje av pinnen och sätta ut viktiga händelser i mitt liv.. Hmm ska va inlämnad nästa onsdag så jag borde verkligen hinna...

Dagens Highlight:
Att jag äntligen kom ned till gymmet och tog tag i kroppen :D



//Johanna


Kommentarer
Postat av: Sara

Dammsugarpsyyk, kör för fan Jojo, kör ;-)

2009-09-01 @ 22:12:37
URL: http://wutheringheights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0