Uppdatering av livet..

Känns som tusen år sedan jag skrev bloggen. Tror sist jag skrev så hade jag börjat pluggat till tentan. Har iallafall blivit klar med den.. Blev inte så där värst toknöjd med tentan men wtf de är bara att leverera. Vill definitift inte ha någon rest.

Ja just de lovade ju en bild på mitt självporträtt här kommer två bilder på den.
 
Självporträttet består av en pinne som ja hittat ute i skogen. Jag gjorde en livslinje av garn där de röda var de positiva i mitt liv och de svarta stod för de tuffa och jobbiga i mitt liv.
sedan på grenen som är anslutande till livslinjen har jag skrivit upp några citat som jag föll mig i smaken..

Jaha börjat en ny kurs inte fått all kurslitteratur än. Lite segt känns de som men wtf bara låte bli att bli uppstressad. SKa snart träffa en kompis och vi ska ta oss en liten promenix kan man behöva:D har ju vart dåligt med den där rörliga grejjen :D
ha de bra därute..

Dagens highlight:
Att solen skiner och de känns som det fortfarande är sommar :D

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0