Åskan går

Just nu börjar vädret spela i Johannas gäng. Åskan går i min lilla stad och i skallen går åskan också. Knasigt värre men sanningen är den att jag vill bara sova. Direkt när jag går upp så blir det tufft i Johannas huvud.
Försöker se positivt på livsvalen just nu är det svårt att göra det tyvärr. Önskar mig en liten bättre sinnesstämning.
Aja de får lösa sig med  tiden. De säger ju att tiden läker alla sår. Även mitt hoppas jag.

Har ju under veckan som gått funderat på hur jag ska göra med min tenta som ska vara klar imorgon. Idag bestämde jag mig för att de inte blir någon tenta. Orkar inte skriva en tenta tänker för mycket på annat och kan inte riktigt stabilisera mina tankar så jag ska orka skriva den.
Hoppas på att nästa vecka blir bättre och att jag orkar ta tag i den då...

Åter till vädret. Hmm hur ska jag göra nu då??? Jag som tänkte att jag skulle ta en kvällspromenad. Men tror jag skippar den med tanke på vädret (not nice)...

Ha de så fint alla därute. Jag ska iallafall kolla på dokumentären om kungahuset min lilla väg till att bli en prinsessa:D

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0