Börja skriva tenta.

Att jag inte kan förmå mig att börja skriva denna förbenade tenta. Försöker sitter och stirrar på ett tomt papper. Fast jag i skolan idag har berättat för alla vad ja ska skriva i min tenta. Ne får försöka iaf känner att orken vill inte riktigt följa med mig..
Kanske ska bli prinsessa istället skulle ju vara dunderhäftigt att bli prinsessa..Fatta vad mycket intressant man skulle få vara med om. Jag vill bli prinsessa-
Gå runt i snygga kläder alltid vara inbjuden till olika roliga fester och om livet blir jobbigt skickar föräldrarna iväg en till ett häftigt land.
Usch jag vill vill vill..
Denna tenta kan ja skriva när jag varit prinsessa ett tag och tröttnat på de.

Ne måste väl starta kalaset. Ha de bra därute..
Vill bara påpeka en sak som ingen har tänkt på: Jag är ju fantastiskt trevlig och jag kan dansa oxå.
Så träffar ni någon prins så kan ni ju meddela de till honom.

Inspiration blir de ingen idag. Jag har ingen.. Hahaha

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0