Glömde ju redogöra kvällen

lördagkvällen blev inte mer toppen än vad den kunde bli. Fullt ös bra med dans. Men sjukt vad jag hade ont i fötterna. De där med högklackat är ju snyggt men de va länge sedan jag använde mig av dem. Ja har verkligen sunkat ned mig den senaste tiden.

Men va mysigt de är närEasy Kit spelar på berget blir verkligen ös.
Lizen kom förresten på ett nytt blogg namn till mig.
Hon tyckte efter min felsägning att jag skulle heta sex and the singel. Alltså bloggen.
Let med now what u think.
Tycker de låter halv skoj jag,

Måste ju berätta om mitt nya diadem. Det ser lite ut som en påfågel hett som tusan. Skickar över en länk så ni kan få se när ja posar med påfågeln. Bilden är dock på egen risk. Är inte så tvärhet som jag brukar vara:
http://www.torekallberget.com/website1/sd_function/show_image.php?image=20.0.0.0/8969/image1.jpg

Nu ska jag kolla på lite hollywood fruar. yeay..
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0