Knasiga drömmar.

Drömde inatt om rosa servetter.
Skulle hjälpa en arbetskamrat att välja rosa servetter. Hon skulle nämligen ha en stor fest. Hon ville köpa servetterna från Ikea men jag sa till henne att de var billigare på Ö&B. Men då tyckte hon att de var förtunna.
Då kom jag på den briljanta idén att hon kunde sy sina egna i rosa tyg. De tyckte hon var för tidskrävande. Dilemmat i detta var att jag vaknade så jag vet inte hur allt slutade.

Drömtydningen:
Servett: Står för tråkigheter under en kort resa.
Färgen rosa: Symboliserar hoppet. Det symboliserar även för kärlek mellan mor och barn, kravlös, utan förväntning. Den står för ära och moral och läker sårade känslor.

Nämen läskig tydning,.. känns som om vi går mot ljusare tidigare.
De stod även i tydningen att ljusa färger var något positivt..

Spännande
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0