Lovat löfte som halvt hålls

Gud vad svårt det är för mig att hålla uppe en blogg. Det är galet svårt.
Är just nu på praktik det funkar ju iaf kidsen likes me och jag trivs med dem.

Håller på och letar lägenhet för fullt. Hittade en idag på Telgebostäder en tvåa för 4000 skulle ju kunna funka men de blir knapert. Kanske ska jag ta den iaf de handlar ju om en tusenlapp i månaden som ja skulle behöva spara ihop till. Men jag ska iallafall titta på den.

Längtar till sommaren. Vill bara börja jobba och äta glass orkar inte riktigt med skolarbetet just nu.. Rätt tufft att öppna böckerna men ska försöka få ihop två tentor innan sommaren tågar in.

Jaha undrar om man ska försöka skicka in lite pengar till skatteverket. Jätte roligt att betala tillbaka det kanske är de roligaste jag gjort på länge.. Hehe

Ne nu ska Johanna snart ut på en promenad och sedan ska jag planera en lektion som jag ska hålla imorgon.
När jag kommer hem imorgon måste verkligen måste jag börja skriva på tentan orkar inte sitta i sista minuten och pressa ihop fem sidor.

Ha de gött alla därute
Jag ska minnsan fundera vad jag ska hålla på mig..
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0