Morgoninlägg för hela slanten.

Har märkt att jag endast hinner skriva blogginlägg på morgonen på kvällen är jag för slut för de. Gick och la mig nio igår för jag var så trött. Men nu är de inte långt kvar av praktiken. Så de ska bli skönt när allt går tillbaka till sin gamla lunk igen.
Så idag står det på schemat att betala räkningar och sedan fixa med skatten. Fattar inte varför jag skjuter upp det.
Ska snart gå in på sydpoolen.se och se om de finns något boody pump pass man kan roa sig med ikväll..
Blev lite inspirerad av en kompis igår som ahde prövat pooledancing de verkade ju galet kul.
Impad värre blev jag när hon berättade att hon hade kommit upp och ned på den.
Måste ju säga att ens kompisar sitter på riktiga partytrick :D

Ne nu blir de skola.
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0