Shopping fixar humöret.

Trodde aldrig ja skulle erkänna att ett diadem för en tia har gjort mig lyckligare än jag varit på länge.
Tyvärr så mattas de ju av efter ett tag så jag köpte mig lite annat också för att bli lite lyckligare.
Ska ha på mig mitt lilla diadem såklart med matchande kläder för att kunna dress for success. För i ärlighetens namn så är de ju faktiskt det jag är
Känner att självförtroendet e på framfart.(se upp)
Skolan är lite tungrodd nu. Har inte riktigt tagit tag i de som måste fixas. Men va tusan vad gör de om tusen år.
Ska iaf köra lite på söndag. Borde ju få ihop någonting iaf.
Bra på att ordbajsa iaf.
Ett av mina partytrick kanske. Hehe

Ne nu har jag inget av vikt att meddela till er. Men en sak är säker I'll Be Back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0