Uppe med tuppen

Varför har man inspiration kl halv sju på morgonen?
Livet skulle bli så mycket lättare om man hade det. Speciellt när man ska hålla i en lektion som handlar om att rita och beskriva bilder. Vill låta kreativ och glad i hågen. Men just nu känns de som jag vill gå och lägga mig och gråta en stund och glömma bort mitt liv ett tag.
Usch de känns inte så roligt att dela med sig av min såkallade minidepression men samtidigt känns de skönt att lätta hjärtat lite.

Idag ska jag iallafall efter praktiken ned till stan och köpa ett nytt klädesplagg. Känns som jag behöver fräscha upp garderoben för vårens nya event.
Nämde jag att jag borde gå ned tio kg också. Kanske missa den men vi får ta ett steg i taget. Men de borde ju gå. Speciellt som de ser ut nu.
Ne nu ska jag ta bussn till skolan och göra ett sju jäkla jobb det har jag minsann bestämt.

Positivt:
Solen skiner ju iaf.
//Johanna

Kommentarer
Postat av: Em

Ja du e verkligen upp med tuppen ler

2010-04-20 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0