High Five!

Fantastiska dagar som gått förbi. Mycket, mycket i skolan och när jag inte vart i skolan har jag vart på gymmet eller på jobbet.
Men nu fick jag lite tid att skriva.
Håller på och skriver B-uppsats med min grupp kommer nog bli en tuff tid framöver. Men det är bara bita ihop och försöka hitta energi.

Känner mig riktigt på G var länge sen sist :D
Fantastiskt vad livet kan överraska en.. Ska behålla känslan jag har i kroppen så länge de bara går :D

Får se om jag går till gymmet ikväll håller ju på att fixa inför ännu en jobbhelg. Börjar tröttna lite på att jobba men bara lite iaf:D
Nästa helg är sista jobbhelgen och sen är jag långledig!!
Ska bli skönt att få vara ledig och bara tänka på sig själv för en stund.

Håller på att fixar och trixar med julklapparna riktigt tufft i år att få ihop vad alla vill ha. Jag som brukar vara så med och intresserad av att köpa julklappar har totalt tappat lusten.

// Fixarsorken.

Kommentarer
Postat av: Nevu

Glad att du är glad!

Kram Elin

2010-12-02 @ 17:10:14
URL: http://nevu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0