Kurslitteratur

Varför börjar jag aldrig läsa i tid. Varför sitter jag alltid i sista minuten??
Det är min fråga till världen.
Tycker ju faktiskt litteraturen är intressant men ändåså sitter jag och läser i sista minuten. Nä mitt nyårslöfte blir att aktivt försöka läsa en halvtimme varje dag eller mer. Måste ju satsa på att komma igång nu när de bara ett år kvar av studierna.
Just nu läser vi till b-uppsatsen de går ju toppen hittar massor av intressanta synvinklar önskar bara att jag hade mer tid att processa allt.

Vill bara tipsa om världens iaf enligt mig bästa skiva:

Har lyssnat sönder skivan. Den går i snitt 8ggr på en dag.
Så mina stackars grannar hoppas jag står ut med detta ett par veckor till...

// Fixarsork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0