tunnlar och korridorer!

Trodde aldrig jag skulle få eller våga skriva det. Men de känns som efter många år av felspringningar i livets stora korridor så börjar saker falla på plats. Har en fantastisk wowkänsla i kroppen. Visste inte att de kunde se ut såhär. Tror ju på sätt och vis att man måste springa fel för att uppskatta när man väl hittar rätt väg. Och tro mig ja uppskattar de verkligen...:-) Kanske kan detta bero på att 25årsdagen närmar sig med stormande steg och även att jag vågar möta och ifrågasätta rädslan! // Fixarsork!

Kommentarer
Postat av: Terese

Va roligt att läsa! Skönt att det verkar ordna upp sig för dig. Jag kan inte annat än att hålla med dig, är i en liknande period där bitarna faller på plats. Visst är det härligt!!



Det kanske är vid 25 som livet börjar på riktigt?

2010-12-14 @ 22:24:53
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0