Bil eller inte?

Har nu lyckats i en hel månad leva utan bil. Dock har ju handlingen inte direkt blivit så intressant. Men om man tänker på hur varmt det har varit så kanske det inte är så konstigt att de inte blir så mycket handlade.
När vi väl flyttar har vi valt bort pärlan kommer sakna bilen sjukt mycket den är ju som min bästa vän..

EN äkta volvo ska försöka hitta en bild på nätet som visar en replica av vår bebis vår stolthet.
Troligtvis blir de mer rörande på sig om man inte har bil och att man även sparar in lite på matpengen eftersom man inte handlar lika mycket....

Där har vi en bild inte vår bild dock men en sjysst avbild av hur vår pärla ser ut...

Åhh längtar efter att få flytta....
Johanna vill flytta nu nu nu..

Tråkiga nyheter för alla trogna fans därute:
Jag har fått avbryta min diet gick inte om ja skulle jobba hela dan idag och sedan hela helgen måste vara på topp i helgen annars blir det bara blaj...

Men men tänker iaf vad jag sätter i mig inte mer än vad magen kurrar efter och inga bullar kommer i min väg längre.

Funderar på att simma imorrn innan skolan men får se om jag hinner annars blir de att träna på söndag :D

//Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

Besviken på att dieten inte höll längre! Behöver ni fler flyttkartonger så har jag ett gäng tomma som kan lånas!

2010-01-11 @ 09:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0