Huvudvärk.

Har haft huvudvärk sedan igår kväll. Vet inte riktigt vad det beror på men jag antog att det var kaffet eftersom jag inte druckit kaffe på 4dagar. Så jag tog tag i det och drack lite kaffe struntade i detoxen och ansåg att mitt huvud behöver kaffe :D Huvudvärken börjar släppa nu så det var säkerligen kaffet..
Men skitsamma får ta lite detoxen som den kommer och även fundera över vad jag ska äta i fortsättningen för att må bra och gå ner i vikt.

Idag dock skippar jag min halvtimmespromenad vågar inte lämna dörren.. Det är på tok för kallt för det.

Detta är min to do list:

1. Packa mina 2flyttkartonger fulla som jag har hemma.
2. Städa upp och se till att de inte ser ut som ett bombnedslag hemma hos mig.
3. Läsa lite ur flyktens barn som jag ska ha seminarium om på fredag.
4. Lägga fram kläder och även lägga in de kläder vi tvättade för några dagar sedan.
5. Rensa min pärm där jag har alla viktiga papper och se över alla abonnemang.

En sak som skulle stått på listan har jag redan gjort vilket är att jag gjort min adressändring... Yeay starten för flytten är här..
Tänkte inför flytten köra en kast, spar och lägga undan hög. Så man flyttar in med de fräscha och nya man vill ha kvar.. 
Nej nu har jag inte tid med detta ska sätta mig och rensa en pärrm och sedan ska ja rensa garderoberna..

//Johanna

Kommentarer
Postat av: Terese

Roligt att se att energin är på topp! Misstänker att flytten har med det att göra. =) Lycka till med rensandet. Du kommer säkert få dig många goda skratt. hehe

2010-01-07 @ 17:53:30
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0