Mellandagsrea...

Så nu har man varit ute och röjt nere på stan bland alla kläder. Hittade bara leggings och en klocka till mig.. Sambon fick en superbillig svart tröja. Men så tråkigt var det....
Vi lunchade även på stan jag och min vän.. Vi gick till nancys men tackvare denna härliga diet fick ja strunta i princip allt gått och äta keso. Keso är min nya vän och den blir nog så i 8dagar till när ja är klar med detta.. :D
Sedan blir det hårdträning och tänka på vad man äter.

Lite jobbigt läge just nu sambon äter köttbullar brevid mig fan va gott de skulle vara med en köttbulle men fan heller inte en chans att jag bryter dieten.. Måste till något stort typ en chokladkaka eller något :D
Men enligt min våg hade jag iaf diffat ett kilo sen igår inget att lita på men va fan de går nedåt och inte uppåt iaf....

Ne nu ska ja ha sambomys och ska väl äta en mandarin mums...



//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0