Nu ska vi satsa hårt.

Så nu har jag äntligen fått igång religionsstudierna. Snart trampat igenom alla böcker. Har bestämt mig för att jag ska plugga på tåget på mina anteckningar och hemma i böckerna.
Min käre sambo förhör mig titt som tätt så det är ju bra.
Vill verkligen få bra resultat på denna tenta vill bara chinga in ett vg skulle vara så skönt efter två tentor med U. Skulle galet väga upp mina två u:n som jag fått.
Men men vi får väl se har ihop ett sju jäkla långt papper med massor av anteckningar.
Ska galet köra på lördag...

Nehe ska sätta mig lite till nu och plugga. Kommer nog inte göra några fler inlägg förrän lördag eftermiddag med tanke på att de är då ja börjar leva igen.


//Johanna


Kommentarer
Postat av: Terese

Lycka till med tentan! Håller tummarna för dig. =)

2010-01-21 @ 16:13:58
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0