Nyårsafton.

Jaha då gick nyår av stapeln. Sara och jag hade fixat lite lekar och lite mat för att få våra vänner att känna sig hemma och glada på nyår. Superkul kväll var det verkligen..

Så blickar vi mot 2010 men först blickar vi bak mot 2009.

2009 var ett år av kompromissande jag fick verkligen veta hur tufft och samtidigt kul det är att vara i ett förhållande och speciellt när man bor tillsammans. Trots att det har varit frusterande så hände något idag som förändrade allt jag tänkte till och insåg att jag är nog lika jobbig tillbaka det är inte bara min hjärtevän som är jobbig utan även jag...

Så skolan jaja fick två U under höstterminen lite bajs känns det men va fan bara titta fram och köra på. Som ja sa igår vi sätter i växeln i vår släkt och kör.. Häng med om ni orkar. Men nyårslöftet för i år ska vara att satsa lite mer på skolan.
Sedan så tänkte jag även satsa lite på jobbfronten fått en ny tjänst som jag måste ta tillvara på..

Men de finns en punkt som ja totalt falerat på under 2009 och det är min träning. Hallå?? vart försvann den??  Men bara satsa på..
För i år ska ja satsa på mig själv glömma världen utanför och satsa på oss två och även på mig.
Måste få till mitt liv de kom lite off track i år..

Ne nu ska jag ta de lugnt imorrn blir det en långpromenad och sedan ska ja pröva bröllopsklänningen som jag ska ha på Bellas bröllop :D Ska bli supermysigt..

Ha de bra allihopa därute. The old Johanna is back!!!

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0