Psykbryt.

Ska snart pallra mig ut i snökaoset är måttligt intresserad av att ta tåget till skogen.. Blir galen på snön snart kommer ni säkert se mig stå och kasta snö som en dåre runt i kring mig och skrika ja orkar inte mer....
Så känner ja för denna snö är inte direkt bästis med den.
Men en sak som är bra är att tentan är klar för tredje veckan i rad. Börjar även bli trött på att göra tentor.
Kanske står och river tentor av bara farten om jag snart får ett psykbryt...

Ne ska försöka avvara er den roliga synen när ja får psykbryt :D
Nu ska jag ta på mig sminket så man ser ut som en människa och sedan ska ja traska ned och köpa hårfärg, sminkborste och etc...
Sedan ska jag trängas på tåget till Flemingsberg.....

Ha de gott...
//Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0