Tentavecka.

Galet.
Nu ska jag skriva fem sidor på en tenta. Är inte direkt toppen sugen på det men va tusan bara börja.
Ska äta lite lunch och sedan ska jag iaf skriva tre sidor idag. Har som mål att den ska vara klar imorrn.

Vi åker ju till boden för att lämna bilen till min sambos föräldrar. Bila upp till boden.. Hmm blir många inlägg på fredagen känns som de iaf..
Håller på att leta kurslitteratur just nu.
Har hittat fyra böcker till nästa termin så de känns ju bra. Ska försöka cykla lite idag typ 40 min för jag känner att ja måste röra på rumpan lite.
Men de känns bra iaf rör på mig lite mer varje dag. Blir ju mycket gång när ja går till jobbet och sedan när ja flyttar kommer ja kunna röra på mig mycket mer.
Slut på soffJohanna har inte tid att sitta i soffan längre...
Ska väl satsa på tentan nu så ni får ha de så bra därute..

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0