Trött på att grubbla över vikt.

Jaha nu har vi varit och skrivit på kontraktet till lägenheten ska bli toppen skönt..

Idag tog vi en liten promenad på typ 50 min till och från kontraktskrivningen, har varit otroligt trött och inte orkat med att göra något annat.. Antagligen för chocken att inte äta vetemjöl,pasta elr potatis.. Inga kött eller fisk saker heller.
Har dock frångått dieten lite och äter havregrynsgröt till frukost känner att jag behöver få i mig något fast i magen. Men jag tror inte att jag kommer sluta efter 10 dagar med detoxen utan jag kommer nog fortfarande ha sådana middagar som jag har haft under detoxen.. Riktigt gillat vissa av maträtterna som jag ätit. Som tex : råkost sallad med keso och sedan har man lite salladskrydda på *mums*...

Ne nu har jag verkligen tagit mig i kragen orkar inte ha ångest över min kropp längre viktigare att jag trivs med min kropp så att jag kan fokusera på saker som verkligen betyder något..
Ska lägga i växel fyra och köra iväg nu...
Imorgon blir det Step får se hur de går med min arm som jag skadade när ja halkade häromdan men va fan bara ta i och köra på :D

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0