Underbart.

Nu har helvetesveckan fått sitt slut.. Tentan gick faktiskt över förväntan så sjukt härligt..
Inga fler rester som ligger och skräpar.
Hmmm idag har jag haft den underbaraste dagen på flera veckor.
Var först i skolan och fick min närvaro, precis så de kändes helt onödigt seminarium.
Men när de var klart gick jag ned på stan och träffa sofie och Carina.
Var så skönt att bara sitta och snacka. sedan gick vi och shoppade lite.
Så nu har man verkligen vilat ut sin kropp dags för nya tag :D

Nu börjar det närma sig och snart flyttar vi bara ynka 6 dagar kvar. Längtar längtar. Trots att de kommer bli jobbigt med allt flytt bestyr ska de bli skönt att få ett nytt hem med fräscha tapeter och fräscht kök..
Ne får uppdatera med en bild på min klänning som ja ska ha till bröllopet ...



//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0