2 veckor kvar

Nu är de 2 veckor kvar av skolan. Ska bli lite halvskönt att vara klar. Har inte riktigt ro i kroppen att läsa böckerna och skriva tentorna. Det är verkligen kämpar tag just nu för att försöka ta sig igenom de sista veckorna..
Måste ju hylla detta inlägg till de där underbara vännerna och familjen som orkat stå ut med en halv sur och trött Johanna.
Skönt att jag ha er och skönt att ni orkar ta er tid och umgås med en halvrolig Johanna
Det är ju så att livet snurrar fram och tillbaka ibland är de bra och ibland är de kasst.
Men de värsta jag vet är att vara såhär knäckt don´t like it at all.
Men lägenhetsproblematiken verkar iaf rassla till och kommer nog lösa sig. De känns ju iaf skönt.
Mitt mål är att klara av denna kurs och skriva tentan. Så jag kan lägga det bakom mig.

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0