Farmors födelsedag.

Idag blev de upp med ankan och äta frukost och lunch på samma gång. Sedan gick jag över till farmor för att äta lite mera. Gud vad jag ätit idag men det är ju så gott.. Farmor fick en jättefin blomma av oss.
Skönt och träffa släkten..
Man blir alltid lika tillfreds med livet när man träffat fastrar och farbröder samt kusinerna.
Nu har jag fötterna i ett fotbad bara för att fötterna ömmar lite efter festen som jag var på igår.
Fick ganska många fötter på mina fötter när vi dansade i den trånga lägenheten. Men de är ju alltid lika kul att folk vill dansa.
Hade dock en rolig och givande kväll igår. Känns skönt att umgås med folk som inte känner en. They dont know youre background story..

Sköna människor ute i vida världen nu ska Johanna sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0