Im so happy!!

Gud vad lycklig jag är. Länge sedan jag kände att alla bitar i ens liv föll på plats och lugnet infann sig.
Nu har man lyckast rejält. Snart är skolan över man har hittat lägenhet och sedan går alla andra delar i rätt riktning.
Ja livet känns fantastiskt kul att leva och jag väntar med stor spänning på vad som komma skall..
Bring it!!!

Skulle färga håret idag. Hade redan köpt hårfärg för ändamålet men sedan märkte jag till min förvåning att de hade glömt färgen.
Först vart ja lite sur men sedan tänkte ja inte mer på de. SKit samma allt annat i livet leker.....

Vill bara påpeka att snart kommer sex and the city 2..
Just nu kollar jag på inför Sex and the city 2 på trean.

Good i love Carrie.....


//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0