Vår

Idag skedde de våren trädde in i Johannas liv och gav henne liv.
Har varit så trött ett tag beror nog på flera saker.
Men det är iallafall skönt att livet ter sig lite ljusare. Har blivit sugen på att lyssna på Patrik Isaksson gör de alltid när jag är singel. Lite deprimerande låtar kanske de som känns intressant.
Det är ju otroligt skönt med våren man orkar så mycket mer.
Ikväll ska de bli långpromenad med kompisen sånt gillar jag. En riktigt långpromenad får de lov att bli.
Har varit dålig på att röra mig. Men nu får de bli någon slags ändring.
Ihelgen ska vi åka till min kära moster och hennes familj. Bara jag och mamma ska bli skönt med en frisk fläkt och även träffa alla de andra i värmland. Very nice.

Ne nu ska jag börja klä på mig inför långpromenaden :D

// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0