35 års flytta :S

Så nu har jag varit hemma och flyttfixat hos farmor.
Tänka sig hon har bott i samma lägenhet i 35 år. Tänk hur mycket man kan samla på sig på 35 år.
Ja har bestämt mig att flytta minst vart femte år efter denna ihopplockning av saker.

Fick ett super bra låttips av en kompis tänkte dela med mig av denna lilla skatt.
Helt fantastiskt roligt och peppande låt..
http://www.youtube.com/watch?v=J1mGWhLwu64&feature=related

Blir superpepp av denna låt alltid ett leende på läpparna efter denna.

Snart blir de England två dagar kvar och jag har inte ens packat gud va oseriöst.
Får kanske ta och stresspacka imorrn.

Ne nu blir de sista minuten plugg som vanligt :D

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0