En eller flera pilatesbollar senare.

Så nu ska jag väl ta och uppdatera igen.
Galet svårt att komma ihåg denna blogg ibland.
Nu har jag som ja sa i slutet på förra veckan kört stenhårda pass på gymmet.
I måndags tog vi step maskinen och sedan fria vikter.
Super kul att köra fria vikter med någon som kan.

Dock hade jag stora problem med pilatesbollen.
Hur fel låter inte detta: Sätt dig nästan på bollen och lägg dig raklång med ryggen, när du gör detta ska du hålla bollen still och samtidigt göra situps. Bad Idea.
Helt galet att jag inte skada mig.
Borde tagit bild på spektaklet men ni får en bild på pilatesbollen och sen får ni föreställa er resten.

Så där ska de se ut. Jag låg nog mer på golvet än på bollen.

Under tisdagen hann vi med ett pass till. De gick väl lite bättre dock var jag sjukt mätt när ja skulle köra mitt program.
Vilket resultera i att ja höll på att kräkas.. Spännande en dag med Pigge pingvin.

Mer inlägg får de bli ikväll ska iväg till farmor nu.. Super important!!

// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0