Nu är ja påt igen.

Fick sova en timme eller två idag. Behövligt.
Sen blev de ta tag i tvättstuga och träffa sofie och hennes karl Andreé.
De hade med sig ostkrokar och julmust..
Vi hade en lite familjetillställning med lite repris tittande på svenska hollywood fruar och ensamma mamma.
Måste erkänna att jag är ett stort fan av Maria Montazami...

Tänker minsann ta efter hennes uttryck termus....

Håller på att måndaspeppar mig. Ska snart göra kycklingsallad med resterna i kylen så de kan ja bli super spännande.

Som Sara har tidigare påpekat är jag tydligen en citatmaskin så ja kan ju dela med mig av ett som är taget ur ett klassrum:
Kursen har varit som en kanelbulle man vet inte vilket ställe man ska börja äta ifrån.

//Johanna

Kommentarer
Postat av: Sara

Att umgås med dig är som att vara som en blind som gått vid ett stup utan att ramla ner.. Helt fantastiskt!! :-)

2010-11-07 @ 20:56:55
URL: http://wutheringheights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0