Pirater och pingviner.

Nu har man lämnat in allt kursen är avslutad och klar.
Bästa känslan som finns jag har gjort det jag har kunnat och mer kan jag inte göra.
Dock startar en stor och lång kurs nu på måndag igen. Tröttsamt att de aldrig någonsin aldrig tar slut.
Trodde aldrig jag skulle säga de men de ska bli super skönt att börja arbeta igen.

Jaha åter till dagordningen.
Idag har jag faktiskt mått lite små kasst. Trötthet i kroppen tror jag de kan kallas. Vet inte men de är nog så de ligger till.
Vill egentligen inte erkänna detta tar emot men kanske bäst att vara lite ärlig ibland iaf....

På måndag ska jag ta stora steg till mitt efterlängtade gym jag och Pigge har ju inte setts på år och dagar.
Har inte bestämt om de blir pass eller om de blir gymmet. Längtar faktiskt till gym där får man vara sig själv för en stund om man inte blir avbruten av en glad pirat.
De blir till att köra hårt denna vecka som kommer och sedan ta med sig träningsskorna till England.
Ska ju åka över och hälsa på kompisen Tess fantastiskt mysigt och underbart ska de bli.
Långa promenader och många diskussioner kring livet kan ja tänka mig att denna resa kommer att innehålla.

Nu ska jag nog packa de sista inför en jobbhelg,
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0