Resfeber.

Jaha nu var de dags för de igen. Var jätte länge sen jag hade resfeber. Men nu har jag det.
För förstå gången på flera månaden ja till och mer år ska jag ut och resa själv.
Känns lite pirrigt och läskigt faktiskt.
Tänk om jag missar planet för att jag måste åka upp till skolan imorn.
Den tanken har gått igenom mitt huvud tusen gånger.
Allt är iaf nästintill packat pengarna är växlade. Allt är incheckat och klart det enda jag behöver är att vara på plats vid flyget så löser sig resten.
Ska försöka lugna ned mig men de går inte så väldans bra.
Men håller på iaf och försöker.
Sov gott nu alla därute så ska jag försöka göra detsamma.

// Fixarsork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0