Sova?

Hmm brukar inte ha svårt att somna. Inatt var jag verkligen super trött men trots det så somna ja elva och vakna super pigg vid tolv. Alltså endast en timme senare och sen fortlöpte resten av natten i snarlikt tempo.
Whats happening?

Ska inte försöka gräva ned mig i det kanske bara är något tillfälligt grus i min cykelkedja som inte vill lossna än. Får väl leva med de en stund till.

Så kanske mitt liv såg ut i natt iaf. Ska försöka få det att börja rulla snart igen.

Idag är en sån där fantastisk dag där jag lyckats klämma in precis allt i mitt schema. Först blir de träning.
Idag blir de Body pump med skivstång och grejjer fantastiskt kul. HAr en superbra tränare oxå.

Vill bara förtydliga att de inte är jag på bilden om ni får för er ngt.
Sedan blir det skolarbete idag ska vi göra en pjäs om barnpalatset tyckte de lät intressant med att samla all barnkultur på ett ställe. Men efter läst om de så börjar jag bli tveksam. Ni som ska bli lärare vet vilka punkter jag syftar på  kön, klass, etnicitet. Vem skall bestämma barnkulturen och vem ska betala? Hoppas inte staten går in med pengar där inte.

Sen blir de möte för hela slanten och sen ska jag väl försöka sova efter de :D Förhoppningsvis.
Men imorn blir det tenta pluggande är ledig hela dan så då är de upp med tuppen och köra hårt.

// Fixarsork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0