Helgrace!

Ja de har varit en fullt uppbokad helg.
Massa har skett och jag har fått lånas pappas Limo så jag har kunnat åka runt och göra ärenden.
I lördags fyllde min kusin år så vi firade honom och sen blev de att hämta mamma och hennes vänninor vid älvsjö. De hade varit på Ladies Night.

Idag så tog jag saken i egna händer och drog upp till ikea med Carina. De blev inköp av glasburkar och en bokhylla så nu ska jag skruva ihop den idag.
Super nice att äntligen får plats med skrivar och dylikt i bokhyllan.

Här ser ni bokhyllan jag köpte. Den heter Lerberg och finns på ikea. Köpte den större modellen för att få plats med allt jag behöver.
Just nu letar jag efter en svart pall eller en träpall som jag kan ha som extra sittplats när man får sällskap. Så om någon läsare har något tips får ni mer än gärna komma med det.

Ne nu ska jag kolla lite tv... I own britains best home på kanal9 super bra program.

Tjipp
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0