Kordination och fredagskalas.

Så var det äntligen dags att ha drama igen i skolan. Så himlans kul med drama. Läraren fick mig att skratta så mycket att jag började gråta denna gång.. Sedan hade vi kordination på schemat man skulle hoppa  V-hopp samtidigt som man skulle göra skidstavsrörelsen med armarna. Om ni inte förstår hur jag menar får ni mer än gärna mejla mig får ni en film hur spektaklet kan se ut. De jag kom fram till under den tiden var att ja har kass kordination.. Super kass!!!

Så var man ledig denna helg. Har dock fullt schema och det är mycket som skall hinnas med. Men de löser vi nog med tiden. Imorn blir det kalas hos min kusin som fyller 18År Grattis Viktor. Sedan blir de leka taxi åt mamma som är på Ladies Night med vänninorna alltid lika kul att betala tillbaka skjutsandet som hon har gjort åt mig :D

Ne nu ska jag kolla klart på filmen "La vie en Rose" som jag lånat av becca super bra film verkar det som..

Ha de gott alla ni därute så störs vi och hörs.
Tjipp
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0