Mobilblogga

Har ju hittat en funktion i mobilen som gör att jag kan blogga ifrån den. Super smart med tanke på att jag alltid är på språng och de sista jag har är tid med att sitta vid datan. Dock såg jag att texten i inläggen blir ihoptryckta men de får ni leva med. Grattis!!!

Nu sitter jag och inväntar tvättstugan ett ganska seg draget projekt. Skulle vara så skönt om någon kom och bara tvätta allt åt en så man slapp.
Men så går inte det riktiga livet till som någon smart skulle sagt(Johannas pappa)


Har ju seriöst startat upp träningen igen och lyckats riktigt bra med den tycker jag trots lite förkylningar har ja än inte blivit rädd för gymmet.
Sitter och funderar på hur jag ska trixa in lite gympass till helgen när jag ändåså är ledig. En sak är säker att nästa vecka då vi har ganska lite i skolan och mycket hemma plugg då blir de träna av.....

Har ju fått en ny förkärlek denna sommar han heter Oskar Linnros och är fullkomligt fantastisk. Kan knappt gå en dag utan att höra hans låt " Från och med du"
Så den låten får en på tokbra humör av någon konstig anledning kanske för att den har en sjysst approach till de sorgliga i att släppa någon ifrån sitt liv.
Trött på alla låtar där man får höra de sjunga smärta och sen att tonerna låter smärtsamma. Ne blää de går fet bort.

Ikväll blir de mitt favorit program "Lyxfällan". Fullkomligt älskar det, vet inte varför.
Kanske för att jag inte är de där personerna på tv och att jag inte har miljonskulder.
Skulle kunna vara de som gör att ja gillar det :D

Jahopp tjipp och tjing
//Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0