Morgonprojekt

Det är knasigt hur jag än gör och hur tidigt jag än går upp har ja alltid bara tio min till att käka min frukost.
Borde ju få en present för att jag tajmar min frukost så bra.
NE usch tänk om man kunde speeda på morgonen lite så man skulle kunna få avnjuta en äggmacka för en gångsskull.

Idag blir de skola och sen banken har knasat till mig och fört över pengar till fel konto. Snyggt Johanna men vad gör man inte för att få lite sne på något :D

Ikväll hämtar jag min sängram med sysslingen och den ska väl ja sätta ihop och svära lite antar jag. Men ihop ska den.
Bilder på min lägenhet utlovas när jag städat den.....

Ne tjipp nu lämnar ja bygget.
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0