Tiden som inte räcker till

Ja så känns de just nu har sjukt med energi men ändå känns de som om ja inte hinner med allt ja vill och måste göra. Försöker var och varannan dag pussla så de ska gå ihop.
Droppen var nog idag när jag tryckte i mig middag mellan en massa samtal. Då kom den är de såhär mitt liv ska se ut? 24 år och hinner knappt käka middag.
Ne får ta att bli redig ändring på detta. Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp de så jag inte får alltför mycket att göra under tiden.

Återkommer när jag fått en lösning på mitt lilla problem. Dock tror jag de löser sig snabbare än väntat.

Har iaf idag valt att kvällens tvtittande fick bli en film istället.
Såg filmen "Allt för min syster" Måste verkligen ses.
Handlar om en familj där ett utav barnen får cancer och för att göra så detta barn blir friskt skräddarsyr man en ny bebis till henne som man ska kunna transplantera ifrån. Riktigt rörande film samma producent som skapade Dagboken. Så den har samma inslag av känsla i bildspelet som i spelet mellan människorna i filmen.
Grät mig igenom hela filmen katastrof jobbigt fick i mitten av filmen stänga av filmen för att dricka vatten och tvätta ansiktet. Alltså det sedvanliga när man ser på film.



Ne imorgon blir de ännu mer praktik. Just nu undersöker jag hur barn ser på olika familjekonstellationer riktigt intressant faktist. Kul att höra vad barnen har att komma med....

Nu blir de sängen.
God natt Världen.
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0